پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ 
  • تعداد بازدید : 596
اعزام کاروان کمک‌های اهدائی شستا به مناطق سیل‌زده
اهدای 2هزار تن سیمان به سیل‌زدگان توسط سیمان تأمین
ستاد متمرکز کمک‌رسانی به سیل‌زدگان شستا با هدف سازماندهی و هدایت کمک‌های شرکت‌های زیرمجموعه به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان تشکیل شد.

 ستاد متمرکز کمک‌رسانی به سیل‌زدگان شستا با هدف سازماندهی و هدایت کمک‌های شرکت‌های زیرمجموعه به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان تشکیل شد.

 به گزارش هلدینگ سیمان فارس و خوزستان، در پی وقوع سیل و آب‌گرفتگی گسترده در جنوب استان سیستان و بلوچستان و همزمان با دستور رهبر معظم انقلاب و دستور ویژه دکتر شریعتمداری وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر ضرورت کمک‌رسانی به مناطق آسیب‌دیده، ستاد متمرکز مسئولیت اجتماعی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با هدف سازماندهی و هدایت کمک‌های اهدایی شرکت‌های تابعه شستا صبح روز سه‌شنبه مورخ ۲۴دی‌ماه۹۸ جلسه فوری تشکیل داد.

 

براساس این گزارش، در این نشست که با حضور معاونین و مدیران ستادی شستا و تعدادی از مدیران عامل هلدینگ‌های شستا برگزار شد مقرر شد:

 

-هلدینگ سیمان تأمین 2 هزار تن سیمان را برای ارسال به مناطق آسیب‌دیده در مراحل بازسازی آماده سازی کند.

-کلیه شرکت‌های تابعه شستا کمک‌های اهدایی خود را به‌صورت متمرکز و از طریق این ستاد ارسال می‌کنند.

– کاروان‌های اهدایی شستا به مناطق آسیب‌دیده تحت عنوان کاروان همدلی با ظرفیت حدود 100 کامیون از شرکت‌های مختلف زیرمجموعه این هلدینگ به مناطق سیل‌زده اعزام می‌شوند.

–براساس تصمیم دیگر ستاد کمک‌رسانی شستا، هلدینگ دارویی تأمین، داروهای موردنیاز برای ارسال به مراکز درمانی محل بحران را بدون درنظر گرفتن محدودیت‌های بدهی‌های قبلی تأمین و ارسال کند.

– از ظرفیت حمل و نقل شرکت بارز ترابر و حمل و نقل آبادان برای انتقال کمک‌ها به مناطق سیل‌زده بهره‌برداری شود، ضمن آنکه شرکت لوازم خانگی پارس نیز تعدادی لوازم خانگی را در اختیار ستاد مدیریت بحران استان قرار دهد.

– براساس تصمیم این ستاد، کلیه پرسنل شستا و شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ به‌صورت اختیاری 1 تا 3 روز حقوق خود را برای کمک به مردم مناطق آسیب‌دیده اختصاص دهند.

در همین راستا حسن محمدی مدیر روابط‌عمومی شستا مسئولیت سازماندهی ارسال و توزیع کمک‌ها به صورت متمرکز در منطقه را برعهده گرفت.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.7.12.0
    V5.7.12.0