جمعه, 7 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ 
  • تعداد بازدید : 687
از طرف اداره کل استاندارد فارس رخ داد
انتخاب سیمان سفید نی‌ریز به‌عنوان واحد شایسته
شرکت سیمان سفید نی‌ریز بار دیگر از سوی اداره کل استاندارد فارس واحد شایسته شناخته و در آئینی از مدیرعامل این شرکت تجلیل شد.

شرکت سیمان سفید نی‌ریز بار دیگر از سوی اداره کل استاندارد فارس واحد شایسته شناخته و در آئینی از مدیرعامل این شرکت تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ سیمان فارس و خوزستان، در همایشی به منظور گرامیداشت روزجهانی استاندارد و معرفی واحدهای برتر در حوزه کنترل کیفی و رعایت الزامات سازمان ملی استاندارد، شرکت سيمان سفيد ني‌ريز به عنوان واحد شایسته تقدیر استان فارس در سال 1397 معرفي شد.

از سوی اداره کل استاندارد استان فارس در آئینی با حضور مدیران شرکتهای تولیدی و صنعتی، با تقدیر از عملکرد مثبت شرکت‌ها در رعایت استاندارد، فرزانه انصاری (سرپرست پژوهشگاه استاندارد کشور)، مرتضی رهنما (رئیس اداره کل استاندارد فارس) و سایر مسئولین استانی تقدیر بعمل آمد.

داود اکبری، مدیر عامل شرکت سیمان سفید نی‌ریز در حاشیه این مراسم گفت: تأکید جدی بر مد نظر بودن مقوله رشد کیفی درکنار رشد کمی و اجرای برنامه ریزی مدون در این شرکت، منجر به بهبود مستمر شد  و سازمان را برای پیشرفت بیشتر مشتاق و علاقمند ساخته است.

وی همچنین افزود دستیابی اين شركت به موفقیت‌های پی درپی در حوزه کنترل کیفی و ارتقاء سطح کیفی محصولات و همچنین دریافت گواهینامه‌های استانداردهای بین المللی و بروز رساني به جديدترين ويرايش گواهينامه هاي استاندارد نشانگر انطباق بیش از پیش محصولات تولیدی در شرکت سيمان سفيد ني‌ريز با نیاز مشتریان و معیارها و استاندارد های بین المللی است.

امتیاز :  ۴.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    5.7.12.0
    V5.7.12.0