پنج‌شنبه, 30 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۶/۱۲ 
  • تعداد بازدید : 488
آخرین راهکارها برای انتقال به موقع محصولات صادراتی سیمان خاش به بندر چابهار بررسی شد
سیمان خاش به دنبال افزایش سهم صادراتی
انتقال به موقع محصولات صادراتی شرکت سیمان خاش به بندر چابهار از جمله موضوعاتی است که در دستور کار این کارخانه قرار دارد. با توجه به اهمیت زمان‌بندی در انتقال محصول و انجام تعهد، سیمان خاش نیاز به هماهنگی‌های وسیعی در سطح ادارات و سازمان‌های استانی دارد.
انتقال به موقع  محصولات صادراتی شرکت سیمان خاش به بندر چابهار از جمله موضوعاتی است که در دستور کار این کارخانه قرار گرفته است. با توجه به اهمیت زمان‌بندی در انتقال محصول و انجام تعهد، سیمان خاش نیاز به هماهنگی‌های وسیعی در سطح ادارات و سازمان‌های استانی دارد.
به گزارش روابط عمومی هلدینگ شرکت سیمان فارس و خوزستان، هماهنگی برای تامین ناوگان حمل و نقل زمینی سیمان از خاش تا چابهار از جمله موضوعاتی است که پیش از این نیز اقداماتی برای آن انجام شده بود. 
15 مرداد امسال در پی سفر مدیرعامل سیمان خاش به جنوب استان سیستان و بلوچستان قرارداد صادرات سیمان و کلینکر بین نماینده کارخانه و عاملان فروش به امضا رسید. 
در آخرین اقدامات جلسه هماهنگی برای تامین ناوگان حمل  و نقل  زمینی  با هدف انتقال محصولات صادراتی از شهرستان خاش به بندر چابهار برای  صادرات به  مقاصد مشخص‌شده با مسئولین شهرستان خاش در پنجم  شهریور ماه  تشکیل شد.
در این جلسه مدیرعامل شرکت سیمان خاش با تاکید بر حجم محصول صادراتی و اهمیت فاکتور زمان برای جلوگیری از ایجاد وقفه در بارگیری  کشتی ضمن بیان موانع موجود در حمل و نقل زمینی خواستار افزایش سطح  همکاری  بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان شد و  با همراهی  فرمانداری و رئیس اداره راه شهرستان خاش  تدابیر لازم اندیشیده شد. 
گفتنی است برای افزایش سطح تعاملات و بررسی دقیق تر ابعاد موضوع  در این جلسه رئيس شركت‌هاي حمل و نقل،  رئيس انجمن رانندگان و سایر مسئولین شهرستان خاش نیز حضور  داشتند.
امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    5.7.12.0
    V5.7.12.0