شنبه, 8 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۴/۲۵ 
  • تعداد بازدید : 459
در جریان بازدید یک نماینده مجلس از کارخانه سیمان دورود مطرح شد
تامین اعتبار فاز ۴سیمان دورود تحسین برانگیز است
مجیدکیانپور، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از فاز 4 کارخانه سیمان دورود از وزیر کار و مدیرعامل شستا قدردانی کرد.
مجیدکیانپور، نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از فاز 4 کارخانه سیمان درود از وزیر کار و مدیرعامل شستا قدردانی کرد. 
به گزارش روابط عمومی هلدینگ فارس و خوزستان، نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  برگزاری جلسات متعدد و پیگیری نتایج آن در شستا، تامین اعتبار  پروژه فاز ۴سیمان درود را تحسین برانگیز دانست. 
کیانپور در ادامه گفت: تاکنون بیش از ده‌ها جلسه در سطوح مختلف وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای پیشبرد این فاز از سیمان دورود برگزار شده است. 
شایان ذکر است عملیات اجرایی فاز چهارم کارخانه سیمان دورود پس از اخذ کلیه مجوزها و اسناد لازم، تغییر کاربری زمین و عملیات قانونی، حصارکشی، برق رسانی، تامین آسیاب سیمان و متعلقات آن از بهترین برند اروپایی و انتقال آن به محل پروژه، عقد قرارداد با مشاورین صنعتی و ساختمانی و شروع طراحی‌ها ، ابلاغ و عقد قرارداد با پیمانکار رتبه یک ابنیه برای ساختمان‌ها و به‌دنبال آن پیگیری‌های مستمر شخص وزیر آغاز  شده و در حال پیشرفت است.
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.7.12.0
    V5.7.12.0