شنبه, 8 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 646
استاندارد مدیریت یکپارچه از سوی نماینده رسمی IMQ ایتالیا تمدید شد
مهر تایید دوباره IMQ، بر گواهینامه استاندارد سیمان بهبهان
شرکت سیمان بهبهان در راستای رویکرد مدیریت سیستمی، موفق شد تا در ممیزی خارجی خود تاییدیه تمدیددوباره گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) را برای 3 استاندارد کسب کند.

شرکت سیمان بهبهان  در راستای رویکرد مدیریت سیستمی، موفق شد تا در ممیزی خارجی خود  تاییدیه تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) را برای 3 استاندارد کسب کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین شستا، محمد حاج نائب مدیرعامل سیمان بهبهان با بیان این خبر  افزود:  در راستای رویکرد مدیریت سیستمی، موفق شدیم تا در ممیزی خارجی که توسط نمایندهIMQ  انجام شد،  تاییدیه تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) را برای 3 استاندارد(ISO 9001 مدیریت کیفیت، ISO 14001 مدیریت محیط زیست و OHSAH18001 مدیریت ایمنی و بهداشت) به دست بیاوریم.

او در خصوص اهمیت این موضوع توضیح داد: شرکت سیمان بهبهان بر اساس برنامه‌ریزی راهبردی که انجام داده  و در راستای تحقق چشم انداز تعیین شده، رویکرد مدیریت مبتنی بر فرآیند را مد نظر دارد .
او تاکید کرد: بر همین اساس  با اعتقاد به تاثیرات استانداردهای مدیریتی بر نتایج و اهداف سازمانی به کارگیری این استانداردها را مد نظر قرار داده ایم.

وی با اشار ه به برگزاری  جلسه با مدیران شرکت ایتالیایی هم گفت: هدف ما دستیابی به شاخص‌های مناسب تولید و فروش (با تکیه بر دانش پرسنل و بهینه سازی سیستم تولید)است، زیرا معتقدیم  تکنولوژی شرکت قدیمی است.

حاج نایب همچنین با تاکید بر فعال سازی ظرفیت های پرسنل گفت: با تکیه بر توانایی های پرسنل توانمند می توان به اهداف و چشم اندازها رسید.
او ادامه داد: اهمیت و تامین محیط کار ایمن، از طریق آموزش، تامین وسایل حفاظت فردی، شناسایی و رفع شرایط ناایمن، و به طور کلی تامین محیطی سالم و مناسب برای کارگران از اولویت‌های شرکت است.
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.7.12.0
    V5.7.12.0