جمعه, 31 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ 
  • تعداد بازدید : 476
با محوریت سیمان خوزستان در رامهرمز و هفتکل به هلال احمر و فرمانداری تحویل شد
تجمیع و ارسال اقلام خوراكی و مصرفی برای سیل‌زدگان
کمک های ارسالی پرسنل و کارمندان شرکت‌های شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین به سیل زدگان،  با محوریت معین منطقه(شرکت سیمان خوزستان) به هلال احمر و فرمانداری دو شهرستان رامهرمز و هفتکل ارسال شد. 
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین شستا، شرکت سیمان خوزستان از شرکت های تابعه سیمان تامین به عنوان معین منطقه، کمک های ارسالی به سیل زدگان را از شرکت های سیمانی دریافت و به  مسئولان شهرستان‌های رامهرمز و هفتکل ارسال کرد. 
بر ااس این گزارش و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، این شرکت با همکاری و جلب مشارکت شرکت‌های سیمانی این اقدام خودجوش و خداپسندانه را سامان داد.
در این رویداد 6شرکت‌ سیمان آبیک، سیمان فارس، فارس نو ، گچ ماشینی فارس، قائن و هرمزگان  به عنوان معین منطقه خوزستان فعالیت کردند و اقدام به دریافت محموله های کمک رسانی شرکت های ذکر شده و ارسال آنها با هماهنگی ستاد مدیریت بحران و سازمان تامین اجتماعی استان خوزستان  به مناطق آسیب دیده از سیل کردند.
شایان ذکر است که این محموله ها شامل 8 کارتن پودر رختشویی، 96 کارتن ماکارونی، 1024 قوطی کنسرو لوبیا ، 500 قوطی کنسرو بادمجان ، 596 عدد شامپو ، 7 کارتن روغن مایع ، 620 قوطی کنسرو تن ماهی ، 800 کیلو برنج ، 90 عدد تشک تکنفره ، 100 تخته زیر انداز ، 155 تخته پتو و 3000 عدد آب معدنی یک ونیم لیتری بود.

امتیاز :  ۲.۰۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها

    5.7.12.0
    V5.7.12.0