پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 430
در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و با دستور مدیرعامل شستا رخ داد:
كمك 9.6 میلیارد ریالی هلدینگ سیمان تامین به مددجویان بهزیستی
در پی دستور رضوانی فر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، زیر مجموعه‌های این شرکت در شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین به یاری مددجویان بهزیستی شتافتند.
 به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین شستا، در راستای سیاست‌های دولت و مجموعه شستا برای یاری رسانده به اقشار کم توان جامعه این شرکت به هماره شرکت های تابعه خود رقمی معادل 9 میلیارد و 600 میلیون ریال را به حساب‌های بهزیستی واریز کردند.

این اقدام در قالب مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های اقتصادی و با همکاری شرکت ‌های زیر مجموعه این هلدینگ صورت گرفته و علاوه بر شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، شرکت سیمان فارس و خوزستان(با همراهی شرکت‌های تابعه) ، سیمان ارومیه، سیمان صوفیان، سیمان شاهرو، سیمان قائن، سیمان زنجان ، شرکت ایرانسازه و شرکت سابیر(ساختمان سد و تاسیسات آبیاری) نیز مبالغی را به صورت جداگانه به حساب‌ سازمان بهزیستی واریز کردند.

گفتنی است که  شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین شستا، همواره در راستای فقر زدایی نسبت به اشتغالزایی و حفظ اشتغال موجود اهتمام داشته و در راستای تامین منافع حقوق صاحبان اصلی خود که بیمه شدگان تامین اجتماعی  هستند در تلاش است.

بر همین اساس این شرکت چندی پیش و در تحقق عملی مسئولیت‌های اجتماعی خود، کمک‌های مادی و غیر نقدی قابل توجهی به سیل‌زدگان 4 استان نیز  کرده بود.

شایان ذکر است که شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین به عنوان یک هلدینگ در بخش سیمان، عمران و حمل و نقل  18 شرکت اصلی و 19 شرکت تابعه را مدیریت می‌کند. 
امتیاز :  ۲.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    5.7.12.0
    V5.7.12.0