پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۱/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 846
در بازدید دکتر جمارانیان از نمایشگاه بین المللی محیط زیست تاکید شد
تبلور همدلی و هم افزایی در هلدینگ سیمانی شستا
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین با اشاره به ضرورت توجه به مقوله محیط زیست و مسئولیتهای اجتماعی گفت : اوج همدلی و هم افزایی و موفقیت در اجرای دستورالعمل ها و قوانین حفظ محیط زیست را شرکتهای تابعه شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین و هلدینگ فارس وخوزستان به معنای واقعی تعریف کردند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین با اشاره به ضرورت توجه به مقوله محیط زیست و مسئولیتهای  اجتماعی گفت : اوج همدلی و هم افزایی و موفقیت در اجرای دستورالعمل ها و قوانین حفظ محیط زیست را شرکتهای تابعه شرکت سرمایه گذاری  سیمان تامین و هلدینگ فارس وخوزستان به معنای واقعی تعریف کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین و فارس و خوزستان دکترمحمدرضا جمارانیان در جریان بازدید از غرفه متحد شرکتهای تابعه شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین و هلدینگ فارس و  خوزستان در هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست درمحل نمایشگاههای بین المللی تهران با ارج نهادن به موفقیت بی سابقه 12 شرکت تابعه در کسب نشان و تندیس زرین و سیمین شرکت برتر زیست محیطی کشور از سوی سازمان محیط زیست افزود: این  توفیق نشان دهنده پیشرو بودن صنعت سیمان کشور به عنوان صنعت سبز و همچنین افتخاری ارزشمند برای هلدینگ سیمان تامین و  فارس و خوزستان به عنوان هلدینگ سبز کشور است.

وی درجمع شماری از مدیران عامل شرکتهای تابعه با قدردانی از زحمات مدیران ، کارشناسان و کارکنان خدوم شرکتهای تحت پوشش دربخش  محیط زیست و مسئولیت های اجتماعی تصرح کرد: درسالی که ازسوی مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامیده شده است ما موظفیم با کاهش  هزینه های غیرضرور و مدیریت هزینه ها ، بهره مندی از دانش و انگیزه همکاران متخصص و جوان گسترش بازار  های هدف داخلی و خارجی / ضمن ارتقاء رونق تولید ،منافع ذینفعان را حفظ کنیم و آن را به نحو شایسته افزایش  دهیم.

وی با تمجید از نقش بی بدیل شرکتهای سیمانی در کمکهای گسترده امداد و نجات ، مالی و لجستیک به سیل زدگان مناطق مختلف کشور در یکماه گذشته گفت : این عملیلات کمک رسانی به مردم و مسئولان از سوی هلدینگ ها و شرکت های تابعه شستا نماد موفق در  تحقق مقوله مهم مسئولیت های اجتماعی است.

دکتر جمارانیان که ازسوی مهندس ممیزان و دکتر احمدی رییس و نایب رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین و  آقایان وفا پور و زنگنه معاونان امور شرکتها و  اداری مالی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین ، مهندس هوشیاری مدیریت هلدینگ فارس وخوزستان همراهی می شدند بر استمرار فرهنگ همدلی و هم افزایی و استفاده از همه ظرفیت های موجود در شرکتها و  افزایش  تعامل با همه دستگاهها مسئول بویژه سازمان محیط زیست تاکید کرد.

در جریان این بازدید ، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین ضمن استماع نقطه نظرات مدیران حاضر در جلسه ، پاسخ لازم  را ارایه کرد.

شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین وهلدینگ فارس و خوزستان که به عنوان یکی از برترین مجموعه های صنعت سبز کشور و   دوستدار محيط زيست سال گذشته مفتخر به دریافت 12نشان زرین و سیمین واحد های صنعتی برتر کشور در حوزه محیط زیست و  مسئولیتهای اجتماعی از سازمان محیط زیست شده است در این نمایشگاه  20شرکت خود شامل: سیمان ارومیه ، فارس نو ، خاش ،  بهبهان ،صوفیان ،  ساوه ، خوزستان ، خزر ،آبیک ، شاهرود ، دورود ، بجنورد ، قاین ، زنجان ، فارس ، غرب ، سیمان سفید نی ریز ، سابیر ، گچ فارس و گرین را مشارکت دادند.

معرفی آخرین برنامهها، اقدامات و دستاوردهای محیط زیستی در زمینه تولید پاک، پایش آنلاین و کنترل آلایندههای محیط زیستی، مصرف بهینه منابع و انرژی، مدیریت پسماند ، جایگزینی مواد و توسعه فنآوریهای سازگار با محیط زیست در حوزه فرآیند و محصول ، مسئولیتپذیری اجتماعی در حوزه محیط زیست و نیز برنامههای آتی به مخاطبان وبازدیدکنندگان، مهمترین هدف این مجموعه در  نمایشگاه بوده است.

 دکتر کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور و تعدادی از معاونان و مدیران  کل این سازمان ، شماری از   مقامات سازمانها و دستگاههای مختلف ازجمله دکتر ابتکار معاون رییس جمهور ،  دکتر حناچی شهردار تهران ، مدیران کل محیط زیست  استانهای مختلف کشور ، تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا  ،متخصصان و فعالان زیست محیطی بخش خصوصی و .... ازجمله بازدید کنندگان غرفه واحد  شرکتهای تابعه شرکت سرمایه گذاری سیمان تأمین و هلدینگ فارس و خوزستان درهجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران بودند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.7.12.0
    V5.7.12.0