جمعه, 10 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۱/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 436
بازدید معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست از هجدهمین نمایشگاه محیط زیست
دربازدید معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست تقدیر شد فعالیت های ارزشمند زیست محیطی بزرگترین هلدینگ سیمانی کشور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به همراه شماری از معاونان و مدیران این سازمان از غرفه شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین و هلدینگ فارس و خوزستان درهجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست بازدید کرد

دربازدید معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست تقدیر شد

فعالیت های ارزشمند زیست محیطی بزرگترین هلدینگ سیمانی کشور

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به همراه شماری از معاونان و مدیران این سازمان از غرفه شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین و هلدینگ فارس و خوزستان درهجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ سیمان تامین و فارس و خوزستان ، دکتر کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور در این بازید ضمن ابراز رضایت از فعالیت های گسترده زیست محیطی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین و هلدینگ فارس و خوزستان وابسته به شستا خواستار ادامه اینگونه اقدامات اثر بخش شد.

در این بازدید مدیران شرکتهای مختلف حاضر در نمایشگاه گزارشی از اهم فعالیت ها و دستاوردهای زیست محیطی هلدینگ شامل اقدامات ارزیابی زیست محیطی،مدیریت پسماند، بازیابی آب، پروژه های گسترش فضای سبز، فاضلاب و... را ارائه کردند .

شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین وهلدینگ فارس و خوزستان به عنوان یکی از برترین مجموعه های صنعت سبز کشور و دوستدار محيط زيست  سال گذشته مفتخر به دریافت 12نشان زرین و سیمین واحد صنعتی برتر کشور در حوزه محیط زیست و مسئولیتهای اجتماعی از سازمان محیط زیست شده است در این نمایشگاه  20شرکت خود شامل: سیمان ارومیه ، فارس نو ، خاش ، بهبهان ،صوفیان ،  ساوه ، خوزستان ، آبیک ، شاهرود ، دورود ، بجنورد ، قاین ، زنجان ، فارس ، غرب ، سیمان سفید نی ریز ، سابر ، گچ فارس ، گرین که فعالیت‌های مرتبط با محیط زیست دارند را در سالن 35نمایشگاه بین‌المللی تهران گردآورده است.

معرفی آخرین برنامه‌ها، اقدامات و دستاوردهای محیط زیستی در زمینه تولید پاک، کنترل آلاینده‌های محیط زیستی، مصرف بهینه منابع و انرژی، مدیریت پسماند ، جایگزینی مواد و توسعه فن‌آوری‌های سازگار با محیط زیست در حوزه فرآیند و محصول ، مسئولیت‌پذیری اجتماعی در حوزه محیط زیست و نیز برنامه‌های آتی به مخاطبان و بازدیدکنندگان، مهم‌ترین هدف این مجموعه در نمایشگاه است.

هلدینگ سیمانی شستا باحضور كارشناسان و مدیران محیط زیست کارخانجات تابعه آخرين دستاوردهاي زيست محيطي خود درقالب بروشور ،كاتولوگ ونمايش اقدامات ، پایش انلاین و پروژه هاي زيست محيطي سال هاي اخير پاسخگوي مسوولان ، كارشناسان واقشار مختلف بازديد كننده است.

 نمایشگاه محیط زیست بزرگترین رویداد در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات مرتبط با محیط زیست کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزارمي گردد.
در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت به علاقمندان عرضه گرديده و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.
این نمایشگاه ۲۷ فروردین ماه پس از 4 روز فعالیت با رونمائی از آهنگی با مضمون محیط زیستی و اجرای علیرضا افتخاری و تقدیر از فعالان محیط زیست، محیطبانان فعال، صنایع سبز و غرفه های برتر به کار خود پایان می دهد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.7.12.0
    V5.7.12.0