جمعه, 31 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 3784
    /  4
با حکم مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین
هوشیاری سرپرست هلدینگ فارس و خوزستان شد
مهندس هوشیاری بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنعت و اقتصاد کشور را دارا می باشد.مدیریت در شرکتهای سیمان خوزستان ، کاشی سعدی ، کاشی و سرامیک الوند و سیمان قائن از جمله مهمترین مسئولیتهای ایشان بوده است آخرین فعالیت کاری مهندس هوشیاری مدیرعاملی شرکت سیمان سپاهان است


مهندس حمیدرضا هوشیاری طی مراسمی به عنوان مدیر جدید شرکت سیمان فارس و خوزستان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین ، دکتررضا جمارانیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین طی حکمی مهندس حمیدرضا هوشیاری را به عنوان سرپرست شرکت سیمان فارس و خوزستان منصوب کرد.
در مراسم معارفه مدیریت جدید شرکت سیمان فارس و خوزستان که با حضور مهندس ممیزان رییس هیات مدیره و دکتر احمدی نایب رییس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین برگزار شد ضمن تجلیل و قدردانی از زحمات آقای مهندس عباس صفاکیش درطول دوره مدیریت عاملی، آقای مهندس حمیدرضا هوشیاری بعنوان مدیریت جدید شرکت سیمان فارس و خوزستان معرفی و مشغول به کار شد.
مهندس ممیزان درآغاز این مراسم بااشاره به جایگاه و نقش بی بدیل هلدینگ فارس و خوزستان در صنعت سیمان کشور گفت : این هلدینگ علاوه بر تامین بخش عمده سیمان کشور ، مرکز تربیت نیروی متخصص در حوزه صنعت بویژه صنعت سیمان به شمار میرود.
وی با تبیین برنامه های مدون شستا و شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین بر اهمییت حفظ و ارتقای موقعیت هلدینگ فارس و خوزستان در ایران و منطقه  تاکید کرد.
 
دکتر احمدی نیز در سخنانی همدلی و هم افزایی موجود در بین مدیران و کارکنان هلدینگ فارس و خوزستان را ارزشمند و کم نظیر برشمرد و آنرا سرمایه گرانقدر برای استفاده مدیریت جدید هلدینگ و تحقق برنامه های آتی مجموعه عنوان کرد.
مهندس هوشیاری مدیریت جدید شرکت سرمایه گذاری فارس و خوزستان نیز با ارج نهادن بر تلاشها و زحمات مهندس صفاکیش در طی دوران مدیریت عاملی هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین گفت : با بهره گیری از درایت و توان مطلوب کلیه مدیران و کارکنان هلدینگ معظم فارس و خوزستان و شرکتهای تابعه ، ضمن حفظ و ارتقای منافع ذینفعان ، اهداف و برنامه های مدنظر بخوبی محقق شود.
همچنین شماری از مدیران عالی هلدینگ فارس وخوزستان ازجمله آقایان دکتر فرمانی ، سیداحمد موسوی ، مهندس متشرع ، دکتر فاتح ، کوروش نیا ، گنجی و بنیادی ضمن خیرمقدم به سرپرست جدید شرکت و قدردانی از زحمات مهندس صفاکیش ، نقطه نظرات خود را ارایه کردند.
 
مهندس حمیدرضا هوشیاری بیش از 20 سال سابقه فعالیت در صنعت و اقتصاد کشور را دارا می باشد.مدیریت در شرکتهای سیمان خوزستان ، کاشی سعدی ، کاشی و سرامیک الوند از جمله مهمترین مسئولیتهای ایشان بوده است.
آخرین فعالیت کاری مهندس هوشیاری مدیرعاملی شرکت سیمان سپاهان است.
امتیاز :  ۲.۴۰ |  مجموع :  ۵

برچسب ها

    5.7.12.0
    V5.7.12.0