جمعه, 7 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۲/۰۷ 
  • تعداد بازدید : 877
اولین همایش مدیران تولید و بهره‌برداری شركت های تابعه هلدینگ در بهبهان
" توجه ویژه به تولید با کیفیت و استاندارد"
در اولین همایش 2 روزه مدیران تولید وبهره برداری شرکتهای تابعه هلدینگ فارس و خوزستان وسیمان تامین دربهبهان بر نگاه ویژه دست اندرکاران تولید و بهره برداری به مقوله استاندارسازی و ارتقای تولید با کیفیت تاکید شد.

                  اولین همایش مدیران تولید و بهره‌برداری شرکت های تابعه هلدینگ  در بهبهان

 

                     " توجه ویژه به تولید با کیفیت و استاندارد"

در اولین همایش 2 روزه مدیران تولید وبهره برداری شرکتهای تابعه هلدینگ فارس و خوزستان وسیمان تامین دربهبهان بر نگاه ویژه دست اندرکاران تولید و بهره برداری به مقوله استاندارسازی و ارتقای تولید با کیفیت تاکید شد. 

به گزارش روابط عمومی هلدینگ فارس وخوزستان و سیمان تامین ، مهندس متشرع معاون امورشرکتهای هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین در آغاز این همایش با تشریح وضعیت کنونی تولید و بازار سیمان گفت :توجه به كيفيت تولید باعث افزايش سهم در بازار خواهد شد بايد به سمت نوآوري و تنوع محصول حركت كرد با بهره مندي از تكنولوژي مي توان هم كيفيت را بالا برد وهم قيمت تمام شده را كاهش داد.

وی با تبیین اهداف برپایی این همایش بویژه بررسی بهبود و شرایط تولید گفت : از ابتدای سال تاکنون حدود 50 میلیون تن سیمان در کشور تولید شده است که در همین مدت حدود ۱5 ميليون تن سيمان به كشور های مختلف جهان از جمله عراق، افغانستان، کشورهای حوزه خليج فارس، بنگلادش و غيره صادر شده است.

مهندس متشرع با تبیین برنامه های کلان هلدینگ بویژه شرایط خاص کشور افزود : هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین  بیش از یک سوم تولید و تامین نیاز بازار کشور  را برعهده دارد.

وی گفت: تنها کیفیت برتر باعث افزایش بهره وری است و این امر باعث می شود که سهم فروش در بازار افزایش یابد و به صورت دراز مدت، پایدار بماند و باعث حفظ و رشد مجموعه شود.

وی تصریح کرد.روش تولید و یا ارائه خدمت را باید بطور دائم و پیوسته بهبود بخشید تا کیفیت ارتقاء یابد، بهره وری افزایش پیدا کند، و قیمت تمام شده بطور دائم کاهش داشته باشد و در هیچ مرحله ای توقف نکند.

مدیرعامل شرکت سیمان بهبهان نیز در آغاز این همایش ضمن خیرمقدم به مدعوین و میهمانان ، گزارش مبسوطی از روند فعالیتهای شرکت سیمان بهبهان ارایه کرد.

 

در این همایش گزارشات و مقالات زیر ارایه شد :

روز اول :
الف- گزارش از امکانات و شاخص های تولیدی و کنترل کیفی سیمان بهبهان و پروژه تبدیل الکتروفیلتر به بگ هاوس
ارایه توسط نماینده این شرکت مهندس عبدالهی زاده
ب- مقاله علت استفاده توام سوخت مازوت و گاز در پیشگرمکن سیمان دورود
ارایه توسط نماینده این شرکت مهندس باقری
ج- مقاله تبدیل مازوت به گاز در سیمان ارومیه
ارایه توسط نماینده این شرکت مهندس اصغری
د- مقاله تبدیل مازوت به گاز در سیمان قاین
ارایه توسط نماینده این شرکت مهندس صفری زاده
ه- مقاله تبدیل مازوت به گاز در سیمان فارس نو
ارایه توسط نماینده این شرکت مهندس یونسی


روز دوم :
الف- مقاله
CFD Modeling از شرکت FCT
ارایه توسط دکتر دستیار و مهندس افشار
ب- مقاله بهبود شرایط احتراق در کلساینر
ارایه توسط مهندس قلی پور
ج- مقاله
Dividing Gate در کوره سیمان
ارایه توسط مهندس حاجی پور
ه - مقاله در خصوص فعالیت های انجام شده جهت افزایش در آسیاب سیمان واحد یک سیمان شاهرود
ارایه توسط مهندس قبادی
در این همایش مدیران تولید و بهره برداری شرکت های تابعه گزارش شاخص های مهم بهره‌برداری در سال های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ و برنامه های سال ۱۳۹۸ کلیه کارخانه‌های تابعه هلدینگ در خصوص راندمان تولید در روزهای کارکرد کوره و آسیاب های سیمان، شاخص انرژی و مصرف نسوز و گلوله های فولادی را مورد بحث و گفتگو قرار خواهند داد.

در پایان این همایش ضمن بازدید از کارخانه سیمان بهبهان فرآیند ارزیابی این کارخانه توسط کلیه اعضا به پرسش و پاسخ قرار گرفت.

این همایش با حضور مهندس متشرع معاون امور شرکتهای هلدینگ فارس و خوزستان ، مهندس خلقی مدیر تولید هلدینگ ، مهندس حاج نایب مدیرعامل شرکت سیمان بهبهان ، مهندس حاجت پور مدیر کارخانه سیمان بهبهان همچنین مدیران تولید و بهره‌برداری شرکت های سیمان بهبهان، ارومیه، آبیک، شاهرود، خاش، خزر، بجنورد، خاکستری ساوه، دورود، قاین، نی ریز، فارس نو، فارس، سفید ساوه، خوزستان و صوفیان و همچنین نمایندگان شرکت FCT  و شرکت گرین به میزبانی شرکت سیمان بهبهان درهتل حضرت رضا (ع) شهرستان بهبهان برگزار شد.

امتیاز :  ۴.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    5.7.12.0
    V5.7.12.0