پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ 
  • تعداد بازدید : 559
ضرورت مدیریت بهینه مشتریان و بازارهای مشترك داخلی و خارجی
چهارمین نشست فصلی مدیران فروش و صادرات شرکتهای تابعه هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین در تهران برگزار شد.

      ضرورت مدیریت بهینه مشتریان و بازارهای مشترک داخلی و خارجی

 

چهارمین نشست فصلی مدیران فروش و صادرات شرکتهای تابعه هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین در تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین ، مدیرعامل هلدینگ فارس وخوزستان و سیمان تامین در آغاز این نشست با اشاره به برنامه و راهبرد هلدینگ در ابعاد مختلف گفت : هماهنگی بیشتر شرکتهای گروه جهت مدیریت بهینه مشتریان و بازارهای مشترک داخلی ضروری است.

مهندس عباس صفاکیش با تاکید بر لزوم هماهنگی و مدیریت موثر کارگروههای منطقه ای جهت تنظیم بازار و حذف تخفیفات افزود : شرکتهای تابعه باید با بررسی دقیق بودجه سال 98 کشور و شناسایی فرصتهای منطقه ای در پروژه های عمرانی از موقعیت های آتی استفاده کنند.    

  وی با بررسی عملکرد 10 ماهه شرکتهای تابعه در مقایسه با رقبا و کل صنعت خاطرنشان کرد : با بررسی بازارهای صادراتی /هلدینگ از بنادر جنوبی (شامل بندر امام ، بندرعباس و بندر عسلویه ) بنادر شمالی و مرزهای شرقی و مرزهای زمینی با عراق و افغانستان به بیش از 20 کشور ازجمله بنگلادش و کشورهای حوزه خليج فارس و غيره صادرات انواع سیمان و کلینکر دارد.

مدیرعامل هلدینگ فارس وخوزستان و سیمان تامین افزود : 38 درصد سیمان و کلینکر صادراتی هلدینگ از مرزهای ابی و 62 درصد از  مرزهای زمینی انجام میشود.

وی اظهار داشت: در 10 ماهه امسال حدود ۴5 ميليون تن سيمان توليد و در این مدت بیش از 13 ميليون تن سيمان صادر شده است.

نایب رییس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان کشور گفت: اگر كالاي بي كيفيت ارائه دهيم، سهم بازار را هم نخواهيم داشت ، شرکتهايي كه كيفيتشان افت مي كند، بازار را از دست خواهند داد مطمئنا توجه به كيفيت باعث افزايش سهم در بازار میشود.

همچنین در این سمینار گزارشی از سمینار اینترسم 2018 ارایه شد و مدیرعامل هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین با استماع نقطه نظرات و دیدگاهای معاونان و مدیران فروش شرکتهای تابعه ، راهکارهای لازم را ارایه کرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.7.12.0
    V5.7.12.0