چهارشنبه, 5 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ 
  • تعداد بازدید : 575
"حضور متمایز و اثر بخش "
"مشاركت جدی هلدینگ فارس وخوزستان وسیمان تامین دردهمین نمایشگاه بین المللی سیمان كشور"
هلدینگ فارس وخوزستان و سیمان تامین با مشارکت 24شرکت تابعه در دهمین نمایشگاه بین المللی سیمان و صنایع وابسته حضوری متمایز و چشمگیر خواهد داشت.

"حضور متمایز و اثر بخش "

"مشارکت جدی هلدینگ فارس وخوزستان وسیمان تامین دردهمین نمایشگاه بین المللی سیمان کشور"

 

هلدینگ فارس وخوزستان و سیمان تامین با مشارکت 24شرکت تابعه در دهمین نمایشگاه بین المللی سیمان و صنایع وابسته حضوری متمایز و چشمگیر خواهد داشت.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ فارس وخوزستان و سیمان تامین ، دکتر فرمانی عضو موظف شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین در جلسه هم افزایی مدیران روابط عمومی ها ، فروش  و دست اندرکاران غرفه واحد هلدینگ در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت سیمان کشور با تبیین برنامه ها و راهبردهای هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین تصریح کرد این هلدینگ بعنوان بزرگترین هلدینگ سیمانی در ایران مصمم است برای حفظ و ارتقای جایگاه خود با حداکثر توان در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت سیمان کشورمشارکت نماید.

وی با تاکید بر اهمییت حضور در عرصه نمایشگاهی خاطرنشان کرد : امروزه جایگاه و نقش بی بدیل روابط عمومی ها بر همگان مشخص شده است و ضروری است از همه ظرفیت های ارزشمند و تاثیرگذار همکاران در واحد های روابط عمومی کلیه شرکتهای تحت پوشش در راستای تحقق اهداف سهامداران و هلدینگ استفاده کرد.

دکتر فرمانی به برنامه های در دست اقدام برای اصلاح ساختار و چارت هلدینگ و شرکتهای تابعه بویژه بخش روابط عمومی اشاره کرد و افزود : بطور قطع فعالیت همه واحدهای مختلف در یک سازمان یا شرکت مثل فروش ، تولید ، حراست ، محیط زیست ، اداری ، مالی ، روابط عمومی و..... برای تحقق برنامه ها و راهبرد امور ضروری است و باید در این زمینه جایگاه مسئولان روابط عمومی همتراز با سایر مدیران واحدها ارتقا و فقط تحت نظر مستقیم بالاترین مقام و مدیران عامل شرکتها فعالیت نمایند.

در این نشست ، بنیادی مدیر روابط عمومی شستا با تاکید  بر برنامه ریزیهای صورت گرفته برای اصلاح و بازنگری ساختار و چارت ابرازامیدواری کرد با نگاه مثبت و حمایت تاثیرگذار مدیریت گروه شستا و هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین در کوتاه ترین زمان ممکن ضمن توانمندسازی واحد های روابط عمومی ، مشکلات موجود رفع و این واحد به جایگاه و رسالت واقعی خود ارتقا یابد.

وی افزود : در این نمایشگاه همه شرکتهای حاضر با همه توان و در راستای همدلی و هم افزایی بصورت یک غرفه واحد و با شعار "حضور متمایز و اثر بخش هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین در عرصه اقتصاد و صنعت کشور بویژه سیمان مشارکت خواهند داشت.

همچنین مدیران روابط عمومی و فروش و نمایندگان شرکتهای تابعه هلدینگ نیز در این نشست ، دیدگاهها و پیشنهادات خود را مطرح و ضمن حمایت از تلاشها و تدابیر مدیران عالی شستا و هلدینگ بر حضور حداکثری و با همه توان در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت سیمان کشور تاکید کردند.
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.7.12.0
    V5.7.12.0