پنج‌شنبه, 6 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ 
  • تعداد بازدید : 891
دربازدید مدیرعامل هلدینگ فارس وخوزستان و سیمان تامین از شركت سیمان زنجان تاكید شد
ارتقای كمی و كیفی تولید و كاهش قیمت تمام شده
مدیرعامل هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین در جریان بازدید از روند فعالیت های شرکت سیمان زنجان ضمن قدردانی از تلاشهای دلسوزانه مدیریت و کارکنان این شرکت ، بر برنامه ریزی دقیق و استفاده ازهمه ظرفیتها برای تحقق اهداف مشخص شده تاکید کرد.

دربازدید مدیرعامل هلدینگ فارس وخوزستان و سیمان تامین از شرکت سیمان زنجان تاکید شد  

                            "ارتقای کمی و کیفی تولید و کاهش قیمت تمام شده "

مدیرعامل هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین در جریان بازدید از روند فعالیت های شرکت سیمان زنجان ضمن قدردانی از تلاشهای دلسوزانه مدیریت و کارکنان این شرکت ، بر برنامه ریزی دقیق و استفاده ازهمه ظرفیتها برای تحقق اهداف مشخص شده  تاکید کرد.  

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ فارس و خوزستان وسیمان تامین ، مهندس عباس صفاکیش با تبیین آخرین وضعیت صنعت سیمان در ایران ، منطقه و جهان به برنامه های کلان هلدینگ اشاره کرد و حفظ وضع موجود ، ارتقای کمی و کیفی محصولات تولیدی ، کنترل و کاهش قیمت تمام شده را از اولویت های اصلی سیمان زنجان برشمرد و در تحقق این مهم همراهی ،همدلی و هم افزایی مدیران و کارکنان کل مجموعه را ضروری دانست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به ۲۸ کشور صادرات سیمان و کلینکر صورت می‌گیرد، اظهار کرد: عمده صادرات به کشور‌های بنگلادش، عراق، افغانستان، کشور‌های حاشیه خلیج فارس، آسیای میانه و آفریقا است.

مهندس صفاکیش يادآورشد: ميزان توليد سيمان در پنجمين ماه امسال برابر با بيش از پنج ميليون و ۱۷۹ هزار تن ثبت شد؛ درعين حال عملكرد مردادماه ۹۶ نيز پنج ميليون و ۱۷۲ هزار و ۹۸۸ تن گزارش شده بود.
وی گفت: در پنج ماه امسال توليد كلينكر نيز به رقم ۲۶ ميليون و ۹۶ هزار و ۴۲۸ تن رسيد كه در مقايسه با عملكرد دوره مشابه سال گذشته افزايش ۲.۷ درصدي دارد.
نایب رییس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان کشور افزود:توليد كلينكر در پنج ماه ۹۶ برابر با ۲۵ ميليون و ۴۰۹ هزار و ۶۳۶ تن بود؛ درعين حال ميزان كلينكر توليدي در مردادماه ۹۷ به رقم سه ميليون و ۹۵۳ هزار و ۲۳۱ تن رسيد كه در مقايسه با عملكرد ماه مشابه پارسال افت ۲.۶ درصدي را ثبت كرد..

وی همچنین  به مدیران کارخانه سیمان زنجان  مشتری‌مداری ، کار تیمی ، اخلاق حرفه‌ای (تجاری) ، توسعه پایدار (حفظ محیط ‌زیست) و  پاسخگویی را توصیه کرد.

مهندس صفاکیش تصریح کرد اجرای سیاست توقف خط  تولید در دو ماه گذشته برای کاهش هزینه ها  و مصرف کلینکر انباشته شده قابل تحسین است .

نایب رییس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان کشور خواستار ارایه راهکار از سوی مدیران برای به حداقل رساندن قیمت تمام شده محصولات تولیدی شد و برتقویت جایگاه رقابتی و ارزش محصول تولیدی ، فروش دارایی‌های راکد و غیرمولد در راستای تامین و کمبود های مالی تاکید کرد. 

مهندس صفاکیش به همراه مهندس متشرع معاونت امور شرکتها  از بخشهای مختلف خط تولید ،کارگاه ساخت قطعات ،کارگاه سیم پیچی ،انبار  مرکزی ،اتاق کنترل ،آزمایشگاه ، دفتر فنی و امور اداری  بازدید و از اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش مصرف  انرژی و خلاقیت و نو آوری مدیران و کارکنان در خصوص بازسازی  و تعمیر قطعات در داخل کارخانه وجلوگیری از هزینه های اضافی تقدیر و درجلسه ای  توصیه های مدنظر را ارایه کرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.7.12.0
    V5.7.12.0