شنبه, 8 ارديبهشت 1403
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 1205
با سرمایه گذاری ایران
پروژه سیمان العماره در آستانه افتتاح
مدیرعامل هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تأمین در آستانه بهره برداری از پروژه سیمان العماره ضمن بازدید در شهر العماره عراق آخرین توصیه ها و دستورات لازم را برای افتتاح به موقع این پروژه صادر کرد.
مدیرعامل هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تأمین در آستانه بهره برداری از پروژه سیمان العماره ضمن بازدید در شهر العماره عراق آخرین توصیه ها و دستورات لازم را برای افتتاح به موقع این پروژه صادر کرد.

به گزارش روابط عمومي و امور بین الملل هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تأمین در اين بازديد مهندس عباس صفا کیش ضمن تسلیت ایام دهه محرم الحرام و قدردانی و خدا قوت به همه مدیران ، کارکنان ، مشاورین و پیمانکاران در شرایط دشوار کار در کشور عراق و مشکلات تغییرات قیمت و انتقال ارز و ... ابراز امیدواری کرد تا پس از انتقال پست موبایل به سایت و اتصال به شبکه عراق یک ماه بعد نسبت به راه اندازی آزمایشي اقدام لازم صورت پذیرد.
وي گفت :با تلاشهاي صورت گرفته عمليات نصب بخشهاي مکانیک و برق به اتمام رسیده و درحال رفع اشکال جزیی بوده و  مسولان امر سرگرم تكميل چرخه راه اندازي هستند.مدیرعامل ارض العماره نيز در اين بازديددهه محرم الحرام و سالروز شهادت امام حسین (ع) را تسلیت و تعزیت عرض و درخصوص روند پیشرفت پروژه و چالش های شش ماهه گذشته گزارشی ارائه كرد و سپس مشاورین و پیمانکاران درخصوص انجام کارهای باقیمانده و مشکلات و بدهی ها در عراق توضيحاتي را اعلام كردند.

در این سفر آقایان مهندس نیکنام مدیرعامل سیمان خوزستان ، مهندس شریفی مدير عامل شرکت سیمان فارس نو ،آقای حاج نائب مدیرعامل شركت سیمان بهبهان و   مهندس کلاه کج  مشاور امور پروژه ها ، آقای مهندس صفاکیش را همراهی کردند.
همچنين مهندس صفاکیش و هیئت همراه در ملاقات با استاندار میسان از وضعیت مجوز کلینکر از کشور ایران علیرغم پیگیری های متعدد ابراز نگراني كرد و خواستار اخذ مجوزهای لازم در اسرع وقت شد.

استاندار بصره ضمن خوش آمد گویی و واکنش به ابراز نگرانی سهامداران بلافاصله دستور تهیه نامه برای نخست وزیر عراق درخصوص وضعیت مجوز کلینکر صادر كردو مقرر شد ایشان شخصاً موضوع را پيگيري و اطلاع رساني كند.

امتیاز :  ۴.۵۲ |  مجموع :  ۷۱

برچسب ها

    5.7.12.0
    V5.7.12.0